21 de desembre del 2013

UN CAMELL D'ORIENT (Manel)

Bon Nadal bonics i boniques! ;)




23 comentaris:

MARIONA ha dit...



Hola classe!! m'ha agradat molt la canço d'un camell d'Orient i tinc moltes ganes de veure-us!!

Nerea ha dit...

Us trobu a faltar!i a vosaltres?
Molts petons:(:(

Luca ha dit...

La caço a sigut molt divertida i tenim moltes coses per fer a casa

martina ha dit...

hola ferran grasias per abernus ansanyat aquesta canso tan bonica m'ha agradat molt.

Luca ha dit...

Gracies ferran per posar aquesta canço al bloc li ensenyare a la meba familia la canço es molt divertida també li ensenyare al meu germá

Luca ha dit...

Una cosa per que es diu un camell d´orient?

Ferran :) ha dit...

Tu què creus Luca? Escolta bé el que hi diuen i ho descobriràs...
Me n'alegro que us agradi la cançó. A veure si avui puc penjar una entrada amb el vídeo de l'obra de teatre "Els tres rens i l'àngel".
Petons!

Luca ha dit...

Es veritat ja ho se per que es diu aixi la canço Ferran.Ja he vist la entrada dels tres rens i l´angel

Amanda ha dit...

Nerea jo també et trovo a faltar molt. La canço m'agrada molt i me l'estic aprenent poc a poc.

luca ha dit...

m´agrada molt la canço i també m´agrada la de quina rabia les dos son molt molt xules

Amanda ha dit...

Luca a mi també m'agraden molt les cançons de quina rabia i la de un camell d'orient.

Amanda ha dit...

Ferran em va agradar moltquan tu cantabes la canço a la classe.

Amanda ha dit...

Martina tens rao la canço es molt bonica.

Amanda ha dit...

Bon nadal a tu també Ferran.

Amanda ha dit...

Gracies per posar el vídeo al blog.

Ferran :) ha dit...

Bon any nou Amanda!! I bon any nou a tothom!

FAMILIA ADRIA I MARÇAL ha dit...

,magrada molt la canso

luca ha dit...

a mi també marçal m'agradat l'obra a sigut m9olt dove5tirda

Maria Esteve Fernandez ha dit...

M'ha agradat multisim la canso!!! I a bosaltres?Jo crec que si. La meva germana es va riure quan va veura el Reí Mac i jo també. També amb va agradar moltisim la de QUINA RAVIA!!!:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Maria Esteve Fernandez ha dit...

A mi m'ha agradat molt la canso!!!!!! Jo i la Berta quan bem beure la canso ens bem riura molt del REI MAC!!!!!! A busaltres es agrada la canso? Jo cre que si. :-) ;-) :-) ;-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Biel tomas bru ha dit...

Aquesta canço le santit el bloc amb la mama!!!! i la mama li a agredat molt i ami tambe le santit la canço i la musica sona molt be i a bosaltres?

Luca ha dit...

Biel no entenc tant el final del teu comentari per mi no s'ha entes

Alba Sáez ha dit...

M'ha agradat molt snowait!!!!!!! Alba