11 de març del 2014

VAM VEURE UNA OBRA DE MÚSICA QUE ES DIU KANTIKIPUGUI


El dia 26 de febrer vam anar al Palau de la Música a veure una obra  que es diu Kantikipugui i vam anar amb l´altra classe de segon. Ens va  agradar a moltes persones  però hi ha algunes persones que no els hi va agradar tant l’obra. Les cadires on nosaltres estàvem  eren a dalt del tot i veiem molt bé. Algunes cadires estàvem més el costat hi havia 5 persones  que ho veien de front. L’obra era tot música i cantaven molt bé. Hi havia molta gent actuant però s’entenien tots molt bé.

Luca i Biel 



4 comentaris:

Amanda ha dit...

Hola classe!!!
Estic molt contenta de aber anat amb busaltres a veure l'espectacle de musica i si no agesiu vingut no estaria tant contenta.

Amanda

Luca ha dit...

Amanda jo tambe estic molt content perque la obra o espectacle va ser molt divertit pero Amanda quan anem a un espectacle sempre anem junts tota la classe i a vegades l'altre segon.Avui la classe Del Lloro Del 36 a anat al museu d'historia pero perque nosaltres no ???. Igualment el dia de avui ha sigut molt divertit perque em fet moltes coses a la classe i ho hem fet amb la Marina.La obra algunes vegades la obra es va fer una mica aburrida perque nomes estaven canten pero cantaven molt molt be.

Martina ha dit...

Hola a tots i a totes em va agradar el espectacle i a vosaltras?

Amanda Catelli Otaño ha dit...

Martina a mi m'ha agradat per que cantaben molt be i a tu per que t'ha agradat??????????????????????????????
Adeu.

Amanda