27 de gener del 2014

ELS REIS ENS HAN PORTAT REGALS A L’ESCOLA


Els reis ens han portat regals a l´escola. Els regals són l’Awale, el Push, Sin Titulo que és un conte,Wolfy que és un joc dels tres porquets i el llop i el  teatrí. El Wolfy encara no hi hem jugat i el teatrí no ha jugat ningú per que no hem començat els espais. El Push si que hem jugat i a l’Awale tambè i els jocs que hem jugat són molt divertits. A les estones de joc hi  juguem moltes vegades. El Push es juga tirant fitxes a les rodones que hi ha al tauler i pots tirar 3 vegades al teu torn. L’Awale es juga posant  4 llavors a cada forat d’un lloc i els llocs són la dreta i l’esquerra.

Luca i Biel

18 comentaris:

Amanda ha dit...

M'agraden molt els regals que ens han portat els reis. I a vosaltres?

Amanda ha dit...

Segur que a vosaltres hos agraden molt els regals que ens han portat els reis.

luca ha dit...

els regals que ens en portat els reis son molt divertits i xulus

luca ha dit...

dons si amanda si que ens agrada pero els altres no ho sabem

luca ha dit...

el push es molt divertit es el que mes m´agarada a mi

Martina. ha dit...

Hola a totss hi ha totes man agradat molt hi ha bosaltres?

Amanda i Luca ha dit...

Ens en agradat molt els regals que ens en portat els reis.

Amanda i Luca ha dit...

Ens agrada molt el Sin titulo

Amanda i Luca ha dit...

ens agraden molt els reis per que ens donen regals a la escola

FGFDG ha dit...

DXFFEFGVTRFYTVRCXXCTEF

Amanda ha dit...

Hola,
m'agraden els reis

Amanda ha dit...

EL JOC QUE MÉS M'AGRADA ÉS L' AWALE

luca ha dit...

a mi no amnada a mi el que mes m'agrada es el push es molt divertit

Alba ha dit...

Luca ami tambe m´agrada mes al push.

Luca ha dit...

Jo avui he jugat al push amb el Alex i li he guanyat 51-3 i m'agradat molt jugar es molt divertita vosaltres us agrada?

Alba ha dit...

Enserio no mo puc creore Luca 51-3 si que es dolent l´Alex.

Luca ha dit...

Si que es molt dolent Alba per que les fitxes les tirava fora del camp per aixo era tant dolent. Per eg jemple jo vaig tira 3 vegades a la fila del cinc i ell nòmes va tirar a la segona fila. Per aixo dons li vaig guanyar de pallisa, però em vaig diverti molt jugant per que aquest joc es molt divertit i li agrada a molta gent.

julia baeza ha dit...

el luca i el biel tenen rao son mol dibertits i a mi al que mes ma agradat a sigut lábuale.