31 de gener del 2014

PLANTADA D'ARBRES A SANT BOI DE LLOBREGAT

El dia 24 de gener varem anar amb autocar a Sant Boi de Llobregat. Abans de pujar a l’autocar varem carregar els arbres i el dengo-dango que són unes boles que estan fetes amb fang, matèria orgànica i llavors.
Quan vam arribar el Silvany i en Miquel ens estaven esperant aleshores vam esmorzar i després ens van deixar una estona de joc lliure.  Més tard, ens vam repartir en dos grups, un grup amb el Silvany i l’altre amb el Miquel, llavors ens van explicar els arbres que hi havia al bosc i els fruits que donaven. Després vam anar a buscar els arbres: alzina, pi i roure, i els varem plantar.  Mentre plantàvem ens vam trobar cucs, aranyes i alguns nens van trobar cebes. Quan havíem acabat de plantar, vam posar les proteccions perquè els animals no es mengessin les plantes i el Silvany ens va explicar una altra manera de plantar amb una ampolla. Tot seguit, vam agafar els dengo-dango i els varem llançar i alguns van demanar un desig. A l’hora de dinar vam anar a Sant Ramon però l’autocar no ens podia portar fins dalt, llavors vam tornar al lloc on havíem plantat els arbres.  Al arribar ens varem asseure al terra i vam dinar. Per acabar, vam jugar i varem construir cabanes, ens ho vam passar pipa!!!

Classe del Lloro del 36

25 comentaris:

Ester Casas ha dit...

De moment, heu fet molt bona feina!!!!!

luca ha dit...

Va ser molt guai anar a sant boi era molt bonic jo em vaig clavar una planata el ull pero m'ho vaig passar molt be hi havien molts arbres plantats jo crec que vaig plantar 5 o 6 arbres amb el meu grup i vam tenir molta feina per plantar aquells arbres hi ho vam fer molt be les cabanyes van ser molt divertidas les dos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ferran :) ha dit...

Tots ens ho vam passar molt bé Luca. A les colònies crec que podrem fer més cabanes i tot serà encara millor!

luca ha dit...

Tens rao ferran les colonies sera molt molt mes divertit i ens divertirem molt mes tambe estarem dos nits alla pero a on sera ferran ??????????????

Cecilia ha dit...

que bona prasantasió !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jan López ha dit...

Em va agradar molt anar a plantar arbres, tirar els dengo-dango i demanar un desig. Despres de dinar m'ho vaig pasar molt be jugant amb els meus amics a un joc que es deia bons i dolents perque els bons ens havien de pillar i nosaltres ens haviem d'escapar d'ells.
Va ser un dia molt divertit.

luca ha dit...

es veritat jan lopez va ser molt divertit aquell dia i tambe tirar el dengo dango jo pensava que el nom era nengo dango pero ara ja se com es el nom de veritat el dinar va estar molt bo pero a mi em va agrada mes el de fuet jo crec que estava mes bo jo despres vaig jugar amb el Biel va ser una bona plantacio que vam fer nosaltres a mi em va agrada moltissim anar a aquell lloc jo em pensava que anava a haver mes arbres per que no hi havia tants i per anar a la ermita jo no volia anar havies de caminar molt havies de fer 3km era molt millor anar a on estavem plantant els arbres

Ferran :) ha dit...

El nom d'aquesta manera de plantar amb boles de fang és NENDO DANGO.

MARIONA ha dit...


M 'HA AGRADAT MOLT ANAR A PLANTAR ARBRES
AMB TOTS VOSALTRES!!! I TAMBE M'HA AGRADAT
FER CABANES.M'HO HE PASSAT SUPER BEEEEEEE !!!

ariadna ha dit...



Em va agradar molt tirar les boles de
NENDO DANGO!!!

Luca ha dit...

Si Ariadna va ser molt divertit anar a tirar al dengo dango

Amanda ha dit...

Anar a la montanya va ser molt divertit. A mi em va agradar molt i a vosaltres?
:-)

Amanda ha dit...

Mariona a mi també em va agadar fer cavanyes.

Amanda ha dit...

Les fotos m'agraden molt.

Amanda ha dit...

El bosc era gegant

Amanda ha dit...

Ari a mi també em va agradar tirar les boles de NENGO DANGO.

Luca ha dit...

Amanda a mi tambe m'agrden molt les fotos eh vist algunes hi en algunes boles de dengo dango van arribar molt lluny.Jo la vaig tira molt lluny pero no m'enracordo a on la vaig tirar per sert Amanda no es deia nengo dango es deia dengo dango.

Ferran :) ha dit...

Amanda i Luca: és un nom una mica difícil. És diu NENDO DANGO. Fixeu-vos que té 3 enes.
Gràcies per tots els vostres comentaris bonics. Haurem de penjar més coses!!!

Hugo ha dit...

Tens rao Ferran

Hugo ha dit...

Potser ans dona tems a fer cabanes mes grans.Ans podras ajudar?

Hugo ha dit...

Luca si bols tu tambe ans podras ajudar. Tu bindras de culonias.

Hugo ha dit...

Amanda i Luca potser trobem lu que nasasitem per fer el Nengo Dango pero als i em de damanar permis per que crejinm

Luca ha dit...

Hugo es fet molts comentaris es fet 3 o 4 seguits molt be :):)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Ferran si que haurem de posar mes entrades al bloc per que avui es dit que penjeras 3 entradas al bloc el cap de setmana.Jo crec que posaras els dorayakis,la percussio i l'altre no ho se pero segur que l'altre será molt divertida

Merit xelll ha dit...

Am van grda mol plantar al abras.

Hugo ha dit...

Grases Luca.