5 d’abril del 2014

COLÒNIES A CAN VILALTA

21 comentaris:

Amanda ha dit...

Hem van agradar mmolt les colonies

Luca ha dit...

Les colonies en sigut molt divertides m'en agradat molt. El que mes m'agradat a mi es anar al Bosc Magic i la discoteca. El que hem va agradar de anar al Bosc Magic era veure els animals petrificats el animal que mes em va agaradar era el Jabali i despres el Mussol. De la discoteca era ballar les cançons de pop i ed rock roll.

Alba ha dit...

Luca ami tambe amb va agrada molt la discuteca per les cançons i parque magrada ballar.

Anònim ha dit...

hola soc el Mario i tot ha sigut super els jocs i sobretot la canço a la disco del pappa americano.

Luca ha dit...

Ja esque Alba la discoteca era unes de les millors coses de les colonies a Can Vilalta y el segon jo crec que es el bosc magic y el tercer el portaventura fer la bareta tambe era una mica divertit pero a mi m'aburria una mica

Núria ha dit...

Hola, sóc la mama de la Berta i m'ha agradat moltíssim veure les fotografies de les colònies. Us ho vau passar d'allò més bé!

Albert ha dit...

Hola, soc l'Albert, he gaudit molt de la vostra festa de la Dança ara per les fotos que vaig veure a traves de la Júlia Solé.

MARTÍ ha dit...

Hola soc el Martí el germa de la Júlia. Jo encara no vaig de colònies pero l'any que be si que anire i crec que mo pasare molt bé.!!!!!!!

Júlia.s. ha dit...

Hem van encantar les colònies i m'agradaria tornar-hi anar.!!

Jan ha dit...

Tens rao Luca la discoteca va ser una de les coses mes divertides i el bosc tambe pero a mi tambe em va agradar dormir a les lliteres amb tots vosaltres, anar al parc aventura i jugar al virus amb el Biel R., el Max, el Marc i el Nico R.,dins del laberint.
Em va agradar anar a casa de l'Estrellat i veure els trucs que feien la Primavera i el Floskins. Tambe em va agradar quan vam fer tornar el Tabalot perque dels seus mocs magics va fer apareixa dos paquets de carnets d'aprenents de bruixots.
Van ser unes colonies molt divertides!!

Luca ha dit...

Jan a tu et van agradar moltes coses de les colonies es clar van ser molt divertides i quan ens van donar el carnet amb aquells mocs del Tabalot tambe va ser molt divertit que ens donin un carnet de bruixots

Anònim ha dit...

La propera vegada el Lars i jo (pares del Niko) volem venir de colonies! Aixó sembla massa divertit! Jo també vull! :)
Eva Laparra

Niko ha dit...

A mi m'han agradat moltisim les colonies.la disco va ser super xula.

Niko ha dit...

A mi m'han agradat moltissim les colonies. La disco va ser super xula. Niko

Júlia.s. ha dit...

Hola companys i companyes em van agradar molt les colonies també totes las activitats i la discoteca. també vaig trobar una mica divertit el fet de netejar el menjador.

MARÇAL ha dit...

M 'han agradat molt les colonies perquè he apres ha fer trucs de màgia.

MARÇAL ha dit...

M 'han agradat molt les colonies perquè he apres ha fer trucs de màgia.

Amanda ha dit...

La discoteca va ser molt divertida. A mover el esqueleto!!!

Luca ha dit...

Es veritat Marçal hem aprés moltes coses diferents a les colonies com peregjemple a fer magia que va ser unes de les coses mes importants de les colonies.

JULIA BAEZA ha dit...

las culonias vanse mol bivertidas a mi em va agrada la disco i el misteri.

Martina ha dit...

Va ser molt xulu ar de colonies jo anaba amb el Estrallat i bosaltres???