1 d’abril del 2014

DANSA ARA

8 comentaris:

Aiden ha dit...

M' ha agradat perque les danses eren molt divertides.

Luca ha dit...

Si Aiden totes les danses van ser molt divertides. Va venir molta gent ha veure'ns jo vaig veure molts pares i mares de la nostra escola. M'ha agradat molt anar a ballar les danses del Dansa Ara al Palau Sant Jordi. La que mes hem va agradar es la de Pa Amb Oli i Sal. La segona la de Mitga Nit i la tercera la Canço de les Mentides . Que be que ens haguin donat camisetes pero jo la volia de color vermella . Pero no importa aquell color fuxia tamabe estava be.

ana ha dit...

si tens rao aidan a mi tan ve

Júlia.s. ha dit...

Em va agradar molt el Dansa Ara, encara que estava una mica nerviosa.!!!

Luca ha dit...

Jo avui he passat per el palau Sant Jordi per que he anat a Montjuic

max ha dit...


jo m'ho vaig passa molt be tambe

Unknown ha dit...

Soy el marc

Unknown ha dit...

Max estic dacord amb tu me lo pase molt be