22 de març del 2014

Visita al Museu d'Història de la Ciutat

El dia 12 de març la classe del Lloro del 36 vam anar al Museu d’ Història de la Ciutat. Primer de tot varem anar amb metro i vam baixar a Jaume I, després vam esmorzar a la Plaça del Rei. Abans d’entrar al museu ens vam trobar l’ Olga, una noia que ens faria de guia. Més tard vam deixar les motxilles a les guixetes i vam entrar a una sala a veure un vídeo que tractava de Barcino (la Barcelona a l’època dels romans): les cases romanes (domus), el Fòrum, la muralla, el cementiri (necròpolis), etc. Quan va acabar el vídeo, vam fer un viatge en el temps i vam anar al segle –XII, allà vam veure restes de la muralla, vam aprendre com feien sabó per rentar la roba i com es conservava el peix amb sal. A continuació, l’ Olga ens va dir que féssim grups de 5 nens i cada grup era una quadriga que és un senyor que va amb un carro i l’estiren 4 cavalls. Tot seguit varem anar a la plaça de Sant Jaume que fa molts anys era el Fòrum, la part més important de la ciutat a l’època dels romans. Uns minuts més tard, vam anar a veure les quatre columnes que queden del temple d’ August i a la Plaça de la Catedral vam veure un tros d’aqüeducte, llavors l’ Olga ens va fer unes preguntes sobre Barcino. Finalment, varem dinar i vam jugar a molts jocs, ens ho vam passar genial!!!

Text col·lectiu escrit per la classe del Lloro del 36

Ferran :) ha dit...

Caram quina sortida més complerta! Vau visitar un munt de llocs i veig que ho vau passar genial. Quan acabeu el projecte ens podrieu explicar tot el que heu aprés ja que sembla molt interessant. Què us sembla "lloros"?

Luca ha dit...

Segur que ho s'ho veu passar molt be al Museu De la historia perque veu veure moltes coses enllà

Cecilia (: ha dit...

va se divartidisim !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Júlia.s. ha dit...

Estic d ' acord amb tots !!!!!!!!!!!!!!

A que movlidaba de dirte Faran m'ha agrada la teba idea !!!!!!

NIL ha dit...

jo estic d'acord. Am faria molta il·lusió anar ala vostra
classe i explicar bus informació sobre els romans

Luca ha dit...

A mi tambe m'agrada molt la idea de que vingeu a la nostra classe per veure com ho s'ho veu passar i que veu veure segur que hi havia moltes coses mesque no siguin romans.

Lloro del 36 ha dit...

Hola Estarrufat!! Estem d'acord amb vosaltres i ens faria molta il·lusió venir a la vostra classe a explicar-vos el projecte que hem fet dels romans! Ja us avisarem quan el tinguem enllestit!!

GRÀCIES!!

Berta Esteve ha dit...

La surtida al museu d'historia de la ciutat va ser molt divertida !!!!!!!!. La parte que mes amb va agradar va ser quan jugabem a les quadrigues i quan l'olga ens feia preguntes dels romans.
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) ‼‼‼‼!!!!!!!!!!!!!!!

JULIA BAEZA ha dit...

la surtida a sigut mol divertida i las fotus estan mol ven fetes ison mol vunicas.

yousra ha dit...

hola soc la yousra, ferran jo estic amb tu perquè a mi també m´agradaria explicar lu que hem ampres i qué a mi ma agradat molt l´exscurcio perque era molt divertida i entarasant

hola a tutom a mi m´encantat anari

aquell dia mu vaig passar bomba

yousra ha dit...

HOLA GEMMA estic molt contenta pequé som els unics que hem anat a el museu d´istoria.

queralt ha dit...

Amb bá agradar la sortida